Přihlášení uživatele
Vtipy Citáty Přísloví Murphyho zákony Obrázky Encyklopedie

Vtipy o pilotech

Tower: Jste Airbus 320 nebo 340 ?
Pilot: Samozřejmě že Airbus 340.
Tower: V tom případě buďte tak laskav a zapněte před startem taky ty dva další motory
Pilot: Dobré ráno Bratislavo
Tower: Dobré ráno. Pro informaci - tady je Vídeň
Pilot: Chystáme se na přistáni Bratislavo
Tower: Tady je opravdu Vídeň
Pilot: Vídeň?
Tower: Ano!
Pilot: Ale proč? My jsme chtěli do Bratislavy
Tower: O.K. Tak přestaňte přistávat a zahněte doleva.
Tower ironicky k pilotovi, který právě obzvlášť tvrdě přistál: "No jo, přistání nemusí být žádný tajemství, pasažeři mužou klidně vědět, že jsou dole".
Pilot: "To nevadí, oni stejně vždycky tleskaj."
Tower: Po přistání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta 1 a Oscar 2
Pilot: Kde to je? My se tady přeci nevyznáme
Tower: Nic si z toho nedělejte. Ja tu sem taky teprve druhej den
Pilot: Žádáme o povolení ke startu.
Tower: Sorry, nemáme váš letový plán, kam letíte?
Pilot: Do Salzburgu, jako každy pondělí
Tower: Dneska je úterý
Pilot: To je super. Tak to máme volno!
Na některých základnách je vojenská runway, civilní runway a mezi tím věž, co to řídí.
A jednou dostane věž rádiem otázku: "Kolik je hodin?"
A věž: "Kdo se ptá?"
"To je fuk, jaký je v tom rozdíl?"
"Rozdíl je docela podstatný.
Jestli je to let American Airlines, jsou tři hodiny.
Jestli je to let USAF, je patnácet hodin.
Jestli je to let vojenského námořnictva, je šest zvonů.
jestli je to let armádního letectva, velká ručička je na dvanáctce a malá na trojce.
Ale jestli je to let námořní pěchoty, je čtvrtek odpoledne a 120 minut do otevření baru."
"Mluví k vám kapitán letadla. Jménem celé posádky vás vítám na palubě naší letecké společnosti na lince New York-Londýn. Nyní plynule letíme 10 tisíc metrů nad Atlantickým oceánem. Když vyhlédnete z okének na pravoboku letounu, můžete vidět, že oba motory na pravoboku hoří. Když vyhlédnete z okének na levoboku letounu, zjistíte, že levé křídlo se utrhlo. Když se podíváte dolů směrem k Atlantickému oceánu, uvidíte malý žlutý záchranný člun se třemi lidmi, kteří na vás mávají. Jsem to já, druhý pilot a letuška. Toto hlášení posloucháte ze záznamu."
Při zaoceánském letu si jeden cestující všiml, že dva z motorů hoří. Začne křičet a během pár vteřin všemi cestujícími zmítá děsná panika.
Po chvíli se ve dveřích pilotní kabiny objeví pilot s padákem na zádech a s úsměvem na rtech povídá:
"Ničeho se nebojte, jdu pro pomoc."
Rozhovor mezi dispečerem a piloty

Věž: "Gratulujeme vám k Touch-touch-touch-touch and go.
(poněkud skákavé přistání)
Němečtí dispečeři ve Frankfurtu jsou považováni za netrpělivé. Očekávají, že budete vědět, kde je vaše místo pro nastupování, ale i že tam dojedete bez podpory věže. Tento rozhovor zachytili v Pan Am 747:
Speedbird 206: "Dobrý den, Frankfurte, Speedbird 206 opustil přistávací dráhu."
Pozemní středisko: "Guten Morgen. Jeď na svoje místo."
Velký British Airways 747 vjel na hlavní dráhu a zastavil.
Pozemní kontrola: "Speedbirde, víš, kam máš jet?"
Speedbird 206: "Moment, kontrolo, hledám moje místo."
Pozemní středisko (arogantně): "Speedbird 206, copak jste nikdy nebyl ve Frankfurtu?"
Speedbird 206 (klidně): "Ale byl, v roce 1944, ale v jiném Boeningu, ale jen jsem tu něco shazoval, ale nezastavoval jsem se tu!"