Proč je vysokoškolský diplom jako kondom?
.
.
Když jej dostanete, je srolovaný, představuje hodně úsilí a druhý den už je k ničemu.
Vtipy ze školy - Strana 9
Za totality se jednou ve škole ptá paní učitelka dětí, jak si představují komunismus. Přihlásí se Frantík a říká: "Já si ho představuju jako velkou horu. Ta odolává všem nepříznivým podminkam a stojí a bude tu stát na věky." Paní učitelka Frantíka pochválí, vyvolává dál a děcka přednášejí věci jak vystřižené z patřičných učebnic. Nakonec to paní učitelka jako vždycky riskne a vyvolá i Pepíčka. "Já si ho představuju jako velikou loď na rozbouřeným oceáně a ta loď se kymácí a kymácí a ne a ne se převrátit. A na ní jsou lidi všichni posraný a pochcaný a poblitý a nikdo nemůže vystoupit."
Učitelka nadává žákům:
"Jak se z matematiky nezlepšíte, přisahám, že vás nechám 80% propadnout!"
Ze zadní lavice se ozve smích:
"Cha, cha, vždyť tolik nás tu ani není."
"Jak se z matematiky nezlepšíte, přisahám, že vás nechám 80% propadnout!"
Ze zadní lavice se ozve smích:
"Cha, cha, vždyť tolik nás tu ani není."
Student medicíny je na zkoušce u pana profesora v kabinetu, moc toho neumí, ale pan profesor je dobrák a dá studentovi záchrannou otázku: " Kolik žárovek je v této místnosti?"
Student přemýšlí a vzpomíná. Viděl lustr, lampičku a tak povídá: "Dvě".
"Omyl", povídá pan profesor, otevře zásuvku ve svém stole ve které leží žárovka a povídá: "Tři, takže přijďte příště."
Student přijde na zkoušku podruhé a ta se zase koná v profesorově kabinetu. Opět toho moc neumí a pan profesor neví, co mu má dát za známku. Tak mu dá opět záchrannou otázku: " Kolik žárovek je v této místnosti?"
Student povídá: "Tri".
Pan profesor s úsměvem na tváři otevře zásuvku která je tentokráte prázdná a povídá: "Nee, jen dvě."
Ale student šáhne do kapsy, vytáhne svojí žárovku a povídá: "Tři".
Student přemýšlí a vzpomíná. Viděl lustr, lampičku a tak povídá: "Dvě".
"Omyl", povídá pan profesor, otevře zásuvku ve svém stole ve které leží žárovka a povídá: "Tři, takže přijďte příště."
Student přijde na zkoušku podruhé a ta se zase koná v profesorově kabinetu. Opět toho moc neumí a pan profesor neví, co mu má dát za známku. Tak mu dá opět záchrannou otázku: " Kolik žárovek je v této místnosti?"
Student povídá: "Tri".
Pan profesor s úsměvem na tváři otevře zásuvku která je tentokráte prázdná a povídá: "Nee, jen dvě."
Ale student šáhne do kapsy, vytáhne svojí žárovku a povídá: "Tři".
Při hodině dějepisu:
"Co bylo po smrti Karla Velikého, Honzíku?"
"Prosím pohřeb."
"Co bylo po smrti Karla Velikého, Honzíku?"
"Prosím pohřeb."
"Pepíčku, kolik druhů opic znáš?"
"Ani jeden, paní učitelko, já jsem abstinent!"
"Ani jeden, paní učitelko, já jsem abstinent!"
Paní učitelka se ptá dětí:
"Kolik unese člověk melounů?"
Hlásí se šprtka Mařenka:
"Člověk unese dva melouny, jeden pod pravou ruku a druhý pod levou ruku."
"Správně, Mařenko, a někdo další?"
Hlásí se prasák Pepíček:
"Já unesu tři melouny, jeden pod pravou ruku, druhej pod levou ruku a třetí si narazím na čůráka."
"No to jsem si mohla myslet! Styď se! Ještě někdo další?"
Hlásí se slušňák Honza:
"Člověk unese pět melounů."
"No počkej, jak uneseš pět melounů?"
"Jeden pod pravou ruku, druhej pod levou ruku a na čůráka si narazím Pepíčka!"
"Kolik unese člověk melounů?"
Hlásí se šprtka Mařenka:
"Člověk unese dva melouny, jeden pod pravou ruku a druhý pod levou ruku."
"Správně, Mařenko, a někdo další?"
Hlásí se prasák Pepíček:
"Já unesu tři melouny, jeden pod pravou ruku, druhej pod levou ruku a třetí si narazím na čůráka."
"No to jsem si mohla myslet! Styď se! Ještě někdo další?"
Hlásí se slušňák Honza:
"Člověk unese pět melounů."
"No počkej, jak uneseš pět melounů?"
"Jeden pod pravou ruku, druhej pod levou ruku a na čůráka si narazím Pepíčka!"
V první třídě zjišťuje paní učitelka dětí, jak se jmenují. Zeptá se chlapečka v první lavici: "Tak jakpak se jmenuješ, chlapečku?"
"Jo, kolem toho už bylo soudů!" odpoví chlapec.
"Jo, kolem toho už bylo soudů!" odpoví chlapec.
Paní učitelka se ptá dětí ve třídě:
"Tak děti, kdo z vás mi řekne lesní zvíře, když k tomuto slovu přidáte písmeno D, tak dostanete část lidského těla?"
Děti přemýšlejí, ale na nic nepřicházejí.
Paní učitelka povída:
"No přece laň a když přidáte D, je to dlaň."
Pepíček povídá spolužákovi:
"Já si hned myslel, že to kuna nebude!"
"Tak děti, kdo z vás mi řekne lesní zvíře, když k tomuto slovu přidáte písmeno D, tak dostanete část lidského těla?"
Děti přemýšlejí, ale na nic nepřicházejí.
Paní učitelka povída:
"No přece laň a když přidáte D, je to dlaň."
Pepíček povídá spolužákovi:
"Já si hned myslel, že to kuna nebude!"
Učitel hubuje žáka:
"Jak to, že jsem tě viděl jezdit na kole, když jsi byl tak hrozně nemocný?"
"Já jsem prosím jel z posledních sil pro pana doktora."
"Jak to, že jsem tě viděl jezdit na kole, když jsi byl tak hrozně nemocný?"
"Já jsem prosím jel z posledních sil pro pana doktora."