Zkoušení z Ruštiny. Je vyvolán Pepíček a profesorka se ptá:
"Kdo napsal Evžena Oněgina?"
"Fuškin," odpoví žák.
"Fuškin? To snad ne! Za pět!"
Zkoušený si jde sednout do lavice a říká sousedovi: "To je ale fiča..."
Vtipy ze školy - Strana 45
V Oxfordu v hospodě sedí dva studenti na pivu.
"Jestli je pravda co říkal děkan, tak mě asi vyhodí z univerzity"
"A co říkal děkan?"
"Že mě vyhodí z univerzity."
"Jestli je pravda co říkal děkan, tak mě asi vyhodí z univerzity"
"A co říkal děkan?"
"Že mě vyhodí z univerzity."
"Pepíčku, zase si na tebe paní učitelka stěžovala!"
"Ale tati, to si tak neber, dneska si stěžuje kde kdo."
"Ale tati, to si tak neber, dneska si stěžuje kde kdo."
"Pepíku," žádá paní učitelka, "řekni nám, kdo se ukládá k zimnímu spánku?"
"Prosím," vstává vyvolaný žák, "náš táta říkal, že medvědi a silničáři."
"Prosím," vstává vyvolaný žák, "náš táta říkal, že medvědi a silničáři."
Matematik předvádí důkaz věty. Student ho přeruší:
"Mám protipříklad."
"Nevadí, já mám dva důkazy!"
"Mám protipříklad."
"Nevadí, já mám dva důkazy!"
Ptá se paní učitelka:
"Kdopak ví, proč létají čápi do Afriky v celých hejnech a ne samotní?"
"Prosím," přihlásí se Pepíček, "protože má každá skupina k dispozici pouze jednu mapu."
"Kdopak ví, proč létají čápi do Afriky v celých hejnech a ne samotní?"
"Prosím," přihlásí se Pepíček, "protože má každá skupina k dispozici pouze jednu mapu."
Evička se vrací z hodiny náboženství:
"O čem to dnes bylo?" ptá se matka.
"O mě a nějakém Adamovi."
"O čem to dnes bylo?" ptá se matka.
"O mě a nějakém Adamovi."
"Co si dělal přes prázdniny Honzíku?"
"Byl jsem u moře s maminkou a jejím novým přítelem."
"A co, líbilo se ti to? Spřátelil jsi se s novým otcem?"
"On je super kámoš! Každé ráno mě bral loďkou pět mil od pláže a já jsem vždy potom plaval ke břehu."
"Byl jsem u moře s maminkou a jejím novým přítelem."
"A co, líbilo se ti to? Spřátelil jsi se s novým otcem?"
"On je super kámoš! Každé ráno mě bral loďkou pět mil od pláže a já jsem vždy potom plaval ke břehu."
Ptá se učitelka žactva v páté třídě:
"Píše se vždycky po písmenu -er- tvrdé -y-?"
Hlásí se Pepíček: "Prosím nepíše. Například ve slovu prdel se píše po písmenu -er- písmeno -dé-."
"Píše se vždycky po písmenu -er- tvrdé -y-?"
Hlásí se Pepíček: "Prosím nepíše. Například ve slovu prdel se píše po písmenu -er- písmeno -dé-."
"Řekni mi, Honzíku, kolik noh má blecha?"
"Propánajána, paní učitelko, vaše starosti bych chtěl mít."
"Propánajána, paní učitelko, vaše starosti bych chtěl mít."